Hei damer, I dag vurderer jeg Ralph Lauren 'Romance' Sensuous Bath & Shower Gel.

Om produktet: Ralph Lauren Romance. Kvinnens duft som fremkaller den tidløse essensen av å bli forelsket. Oppdag det sensuelle essensen av fløyelsagtige skoger, ekstravagante blomster og forførende muskler. Merknader: Solgudinnen steg, kjærlighet, ingefær, kamilleolje, gul freesia, hvit fiolett, lotusblomst, daglilje, patchouli, eikemos og moskus. En tidløs duft for alle årstider. Introdusert i 1998. Skaperen er Harry Fremont.

Pris: $ 40 for 6.7oz (jeg har dette i en mindre størrelse som kom i et gavesett)

Min erfaring med Ralph Lauren Romance Sensuous Bath & Shower Gel

Ralph Lauren Romance Perfume har allerede blitt vurdert på IMBB. Hvis du har blitt forelsket i Romance parfyme, vil du elske Body Wash og Body Lotion av samme utvalg som du kan kjøpe individuelt så vel som i et gavesett.

"Romantikk" er min signatur duft. Jeg elsker sin skarpe, rene duft. Det er en veldig sofistikert rik kvinne duft. Noen kan si at det vil smette eldre modne kvinner mer, men jeg er helt fint med det selv om jeg er i 20-årene. Når du bruker denne duften, gir den deg en aura av veldig dame som eleganse. Nå kommer på kroppen vaske. Den har en veldig jevn tekstur og er en lys kremaktig hvit farge.

Den kommer i en liten firkantet beholder som veldig mye ligner på Romance parfymeflasken, forventer at den er ugjennomsiktig og ikke ser gjennom som parfymen. Den har en åpning på åpningen som gir små mengder av dusjgelen, slik at du ikke trenger å bekymre deg for å tømme flasken ved et uhell. Nå kommer til den faktiske opplevelsen av dusjing med dette. Jeg er litt skuffet over det. Selv om teksturen er utrolig silkeslen, gjør den ikke skummet for mye. Men til tross for dette gjør huden din veldig fuktig og delikat duftende, ikke sterkt parfymert. Duft varer ikke lenge, derfor anbefales det å lagre dufter.

Totalt er det ikke det beste eller et must-produkt, det er bare en luksus hvis du ønsker å nyte.

Fordeler av Ralph Lauren Romance Sensuous Bath & Shower Gel

• Glatt silkeaktig tekstur • Flott duft • etterlater huden myk og fuktig

Ulemper med Ralph Lauren Romance Sensuous Bath & Shower Gel

• Skummer ikke mye. • Dyrt • duft ikke lengter lenge

Vurdering 3.5/5

Ralph Av Ralph Lauren Eau de Toilette Ralph Lauren Romance for Women Chanel Coco Mademoiselle Eau De Parfum Body Shop Dewberry Bath og Shower Gel + Body Lotion L'Occitane Cherry Blossom Bath og Shower Gel

Fungert For Deg: Kelley Grace & Shonda Lamb | Ønsker Du Å Kontakte Oss?