Faces Scene Det Ultime Pro Velvet Matte Lipstick Review

Innholdsfortegnelse:

Anonim

Hei herlige damer!

Du vet alle min besettelse med oransje leppefarger, og i dag kjenner nesten alle salgsassistentene i butikkene kjærligheten min til oransje lippier. Så, noen dager tilbake da jeg besøkte en butikk, solgte assistenten uten å kaste bort mye tid, dette nye lanserte lipstick-serien foran meg. Hun visste at jeg ble solgt for skyggen øyeblikket hun så gnisten i øyet da jeg så denne skyggen.

Så i dag vurderer jeg en leppestift fra den nye lanserte leppestift-serien Faces-det er Faces Scene It Ultime Pro Velvet Matt Lipstick.

Pris:

INR 649 for 4,5 g

Krav og ingredienser:

Image
Image

Min erfaring med ansikter Scene It Ultime Pro Velvet Matte Leppestift:

Faces Ultime Pro Velvet Matt leppestift kommer i en ytre svart pappemballasje som inneholder alle detaljer angående produktet. Ytre boksen åpnes for å avsløre leppestift kroppen. Den umiddelbare emballasjen til leppestiftet har en matt svart kropp med ordet FACES skrevet over røret over et sølvbånd. Emballasjen ser veldig stilig ut og ligner på de andre ansiktsleppene, unntatt den matte overflaten av rørlegemet (jeg antar at den matte ferdige kroppen betyr at det er en matt leppestift inni). Det er en farget etikett på bunnen av leppestiftet med leppestiftnavnet. Dette gjør det enkelt å finne skyggen i stashen din. Emballasjen er robust og reisevennlig.

'Scene It' er en nydelig melkaktig peachy-oransje nyanse med absolutt ingen glans eller glans. Fargen er lys, men ikke neon; Så, du kan komfortabelt bruke denne skyggen selv til jobb. Det er en nydelig nyanse som lyser opp ansiktet ditt, men skriker ikke for oppmerksomhet. Siden det er en litt melkaktig basert nyanse, kan det ikke passe skumle skjønnheter.
Tekstur av denne leppestiften er kremaktig matte. Den har en jevn tekstur som føles ganske kremaktig og glir glatt på leppene uten å trekke eller rive seg, og legger seg til en matt finish innen en tid. Det er en av de mest komfortable matte leppestifterne jeg har prøvd. Det legger seg ikke ned i de fine linjene i leppene eller tørker ut leppene. Og det gjør det heller ikke slik at de ser ut. Du må exfoliere leppene dine godt før du bruker denne fargen for å få dem til å se mer presentabel på leppene. Ellers vil det bli avgjort i de tørre områdene av leppene dine.

Pigmentering av 'Scene It' er ganske enkelt fantastisk. En swipe gir rik, ugjennomsiktig farge til leppene. Lippestiften føles lys på leppene. Og til tross for å være en matt leppefarge, føles det ikke kaket, selv om du lager på noen få ekstra swipes.

Den beste tingen om denne leppestiften er dens oppholdsstyrke. Den forblir på leppene for nesten hele dagen med minimal fading. Etter måltider farge fargen fra midten av leppene, men det kan retusjeres med et nytt lag med leppestift. Ved å bruke leppene sammen, hjelper det ikke med å spre fargen, ettersom fargene legger seg til matt overflate og ikke springer ut fra sin posisjon. Den beste delen er at dette er en lang slitestift og ikke flekker leppene i det hele tatt.
Den har en svak vanilje lukt som ikke er overveldende og forsvinner innen noen få sekunder etter at du har det på leppene dine.

Fargeprøver:

Image
Image
Image
Image

Pros of Faces Scene Det Ultime Pro Velvet Matte Leppestift:

• Stilig og solid emballasje. • Nydelig peachy oransje nyanse med svak melaktig undertone. • Ingen glans eller glans. • Glatt tekstur. • Glider lett på leppene. • Matt finish. • Tørker ikke ut leppene. • Meget pigmentert. • varer lenge • Budger ikke eller overfører. • Flekker ikke leppene. • Svak lukt.

Cons of Faces Scene Det Ultime Pro Velvet Matte Leppestift:

• Ingen.

IMBB Rating:

5/5

Samlet Faces Scene Det Ultime Pro Velvet Matte Lipstick er en nydelig melkaktig peachy-oransje lefarge, med fantastisk tekstur og pigmentering. Du kan bruke denne fargen og bare glemme det som fargen forblir intakt og leppene dine vil ha litt farge på dem til slutten av dagen. Det er en må prøve leppestift for folk som elsker lange slitasje matte leppestifter.

Ansikter Liquid Eyeliner Black Ansikter Kosmetikk Lip Delicious Kit Faces Go Chic Leppestift - Hasselnøtt Maybelline Color Sensational Lipstick Peachy Scene Essence Kajal blyant-bak kulissene Wella Straighten It Intense Kit Maybelline Color Whisper Lipstick - Made It Mauve Ansikter Ultime Pro Long Wear Matte leppestift - Lust Kerastase Elixir Ultime Oleo Kompleks Lorac Pro Palette Faces Ultime Pro Long Wear Matt leppestift - Passion Colorbar Velvet Matt Lipstick Peach Tango 09P Clinique Matte Plum, Matt Peony Myk Matte Lipstick Colorbar Velvet Matte leppestift i fristelsen

Anbefalt: