Victoria's Secret Fantasies Amber Romance Daglig Kroppsvask gjennomgang

Innholdsfortegnelse:

Anonim

Hei vakre damer!

Dette innlegget handler om layering som jeg tar med deg anmeldelsen av en nydelig kroppsvask fra duftområdet som jeg allerede elsker og elsker. Produktet er Victoria's Secret Fantasies Amber Romance Daily Body Wash. Les videre for å se hvordan det forbedrer den allerede fantastiske Amber Romance-opplevelsen.

Produktkrav: En forførende, varm duft. Ignite en Amber Romance, en sensuell omfavnelse av sultry rav og creme anglaise. Opplev luksusen av duftende rensing. Skummende formel funksjoner kondisjon aloe Vera, pluss antioksidant vitamin E. Lather på for mild, forfriskende rensing. Hud føles myk, glatt og berørbar: Den ultimate sexy sensasjonen.
Pris: $ 14 for 250 ml
Pris: $ 14 for 250 ml

Min erfaring med Victoria's Secret Fantasies Amber Romance Daglig Kroppsvask:

Denne kroppsvasken kommer i en standard, klassisk Victoria's Secret-emballasje. Det er solid og ikke akkurat reise vennlig, men hvem stopper deg! Denne Amber Romance-vasken er en gulfarget væske som ser gjennomsiktig når den sitter på loofaen. Det blir veldig vakkert. Det lukter som en veldig mild vanilje amber musk. En herlig duft som er veldig rooting, beroligende og beroligende. Kombinert med den virkelig flotte duften og den frodige skummet, gir denne vasken en kongelig badeopplevelse.
Denne kroppsvasken er en av de få kroppsvaskene som duften faktisk varer lenge. Det er derfor jeg sier, det er perfekt å lagre det med Amber Romance Body Lotion / crème. På denne måten får du en svak aura av Amber Romance hele dagen. Denne kroppsvasken kan også brukes som en sjampo. Vel, for å være ærlig, var jeg redd for å ta sjanser, men jeg brukte det en gang. Det tar duften til et annet nivå. Du damer kan vite at det er vårt hår som holder mesteparten av duften og i lang tid. Selv om jeg virkelig likte den herlige duften, vil jeg råde deg damer å gå for dette bare en gang i en blåmåne og hold deg til sjampoen som fungerer best for deg!
Image
Image
Image
Image

Fordeler av Victoria's Secret Fantasies Amber Romance Daglig Kroppsvask:

• Utover fantastisk nydelig duft. • Duft lingers lenge. • Flott for legging med fuktighetskrem og tåke fra samme rekkevidde. • Kan også brukes som sjampo. • Tørker ikke huden ut.

Image
Image

Ulemper med Victoria's Secret Fantasies Amber Romance Daglig Kroppsvask:

• Ingen verdt å nevne!

IMBB Rating: 5/5

Kjennelse: Jeg elsker denne kroppen vaske. Det kommer til å forbli i min forfengelighet i lang tid. Jeg vil definitivt anbefale det til deg damer, selv som et splurge produkt!

Victoria's Secret Amber Romance Hydrating Body Lotion Victoria's Secret Amber Romance Deep Softening Body Butter Victoria's Secret Amber Romance Hånd og Kroppskrem Victoria's Secret Amber Romance Shimmer Mist Victoria's Secret Amber Romance Eau De Toilette Victoria Secret Love Spell Cherry Blossom og Peach Daily Body Wash Caress Daily Silk Silating Body Wash Victoria's Secret Fantasies Coconut Passion Daglig Kroppsvask

Anbefalt: