Produkt kjøpt av IMBB

Hårtype: Normal, bølgete, farget, midje-lengde Hei alle sammen, Hår styling er noe de fleste kvinner er glad i. De med rett hår lengter etter krøllene, og de som er velsignet med bølger og krøller, ønsker lengre glatt og slank hår. Takket være disse gadgetene er våre ønsker oppfylt. Jeg hadde en Philips glattstrikkere før som stoppet med å gi gode resultater, så det var tid for en annen. Jeg har brukt dette i en måned nå, men kunne ikke skrive min erfaring siden jeg var midt i kaos om prosjektet mitt, som har vært ganske deprimerende siden de siste ukene. Skulle ønske det kommer snart over.

Pris: 3999 INR (tilgjengelig på rabatt) Beskrivelse: • Dry, Detangle & Straighten. • Unikt kanal- og ventilasjonssystem fordamper overflødig vann som gir skinnende, silkeaktig glatt hår. • Damp håret til et vakkert, silkegrønt, rett hår i en uanstrengt pass. • 1 3/4 "Turmalin keramiske plater for en silkeslen, frizzfri finish. • Rett og stil håret mens du tørker. • Fjern infrarød varmeteknologi forbedrer tilstanden.

Produktfunksjoner: • Turmalin Infused Plate • 100% fast keramisk varmeelement • Negativ ion • Far infrarød teknologi • Pro 360 Swivel Cord

Min erfaring med Corioliss Wet 2 Dry Straightening Iron:

Rettetanget kom til meg i en solid boks som lukker med magnetisk handling. Boksen er veldig praktisk å lagre retten og jeg liker den. Hovedformålet med denne gadgeten, fascinerte meg, var på grunn av det doble formål det tjente. Det hevdet å rette vått hår også!

De keramiske platene er infiltrert med turmalin, som opprettholder hårtekstur og gir skinn. Designet er også veldig bra og lett å holde. Det veier ikke mye, men det kan være litt voluminøst å bære i små poser. Det har ikke noe arrangement for å lukke platene sammen, og det forblir i åpen stilling. Dreiebåndet er også veldig praktisk. Snakker om platene, deres størrelse er veldig bra; bred nok til mitt middels tykke hår. Platen har ventiler for å fordampe vannet omdannet til damp. Når den ble brukt tørr, rakte den ut håret mitt vakkert og jeg ble ferdig om 20 minutter. Varmen føles ikke for mye forutsatt at jeg bruker et varmebeskyttende serum.

Kommer til tørking krav, dette er hvor jeg ble igjen skuffet. Ok, det tørker hårstrengene, men du må fortsette å løpe over samme hårbit så mange ganger. Og du kan ikke ta en stor del av håret for å rette heller fordi det ikke fungerer på den måten. enten å tørke eller rette. Så i utgangspunktet er det ubrukelig for meg på fuktig hår. Det tar litt tid å rette fuktig hår fordi du må ta små deler av gangen og rette den ut. Det gjør en hissende og knitrende lyd når du tar for liten en del av håret. Ikke at det brenner eller noe, men jeg tror det er bare fordampning.

Når jeg sier det, liker jeg denne retten mye, selv om det ikke fungerer så bra på fuktig hår. Vel, jeg har ikke noe imot å få et skudd fra min tørketrommel før det rettes ut. Det gir meg poker rett hår som forblir i ca 2-3 dager. Det var ikke noe kompromiss i hårtekstur heller.

Fordeler med Corioliss Wet 2 Dry Straight Iron:

• Leveres i en fin, solid boks. • Lett å håndtere. • Svingkabel er superhendig. • Platenes størrelse er veldig bra. • Ventiler er gitt for vann for å fordampe. • Keramiske plater er infundert med turmalin. • Forlatt håret mykt og mykt. • Gav meg poker rett hår.

Cons of Corioliss Wet 2 Dry Straight Iron:

• Jeg fant det ikke nyttig på fuktig hår som det hevder. • Retting av fuktig hår tar for mye tid. • Dyrt hvis ikke på rabatt.

IMBB Rating: 4/5 Vil jeg anbefale / tilbakekjøp Corioliss Wet 2 Dry Straightening Iron? Som straightener er det veldig bra og verdt å investere på. Men hvis du er spesielt ute etter en god våt og tørr retting så kan dette skuffe deg.

10 Best Budget Hair Straighteners Tilgjengelig i India Corioliss C2 Styling Iron Corioliss Glamour Wand Platinum Zebra Hair Curler Instyler roterende jern Corioliss PX1 Lilla Zebra Keramisk Styling Iron Remington Wet 2 Straight Straightener BBLUNT Linear II Professional Hair Straightener Corioliss C1 Hair Straightener

Fungert For Deg: Kelley Grace & Shonda Lamb | Ønsker Du Å Kontakte Oss?