GHD V Gold Max Styler gjennomgang

Innholdsfortegnelse:

GHD V Gold Max Styler gjennomgang
GHD V Gold Max Styler gjennomgang

Anonim

Hei alle sammen!

Jeg elsker GHD-produkter, og jeg finner alle muligheter til å prøve forskjellige. Jeg eier GHD Platinum Professional Performance Styler og er helt fornøyd med det. Jeg har også vurdert det på IMBB. Nylig besøkte jeg søsteren min og fant ut at hun har brukt denne GHD V Gold Max Styler. Også, jeg hadde ikke nok bagasje til å bære min GHD, så jeg visste at jeg ville bruke denne styleren under mitt opphold. Jeg brukte det ganske mange ganger, og her er anmeldelsen.

Image
Image

Pris: €178 Produktbeskrivelse: Gjør enda enklere arbeid med å rette tykt eller veldig krøllete hår med de større platene på ghd V gull max styler. Med alle de varme og styling evner i ghd gull klassisk styler, gjør denne maksimal størrelse styling raskere og lettere når du har en overflod av hår. Glattere gullplater glir uten problemer gjennom håret for å gjøre rette lengre og tykkere hår enda raskere og lettere, mens deres konturerte kanter bidrar til å lage perfekte krøller og bølger, alle med høy glans, salong-stil.

En praktisk beskyttelsesplatebeskyttelse lar deg også pakke opp styleren rett etter bruk mens en automatisk hvilemodus aktiveres hvis styleren ikke brukes i 30 minutter. Universal spenning sikrer at du får samme styling ytelse uansett hvor du er i verden, noe som gjør denne styleren til et godt valg hvis du reiser ofte.

Min erfaring med GHD V Gold Max Styler:

Denne GHD styleren er svart med gyldne plater. Det første du legger merke til med denne enheten er de brede platene. Gullplatene er ganske brede i forhold til andre modeller. Dette er det som gjør det annerledes og tiltalende, spesielt for folk med tykt og mye hår.

Platene blir oppvarmet til 185 grader for styling. Jeg har ikke veldig tykt hår, men jeg klarer å rette håret mitt på 5 minutter. Med min GHD platina trenger jeg rundt 10 minutter for å rette håret mitt helt. Platen er ganske bred, noe som gjør det veldig enkelt å dekke store områder, og det er også raskt å bruke. Jeg elsker helt brukervennligheten.
Det er en sammenheng med brede plater, skjønt. Som du vet, kan GHD-glattene brukes til å lage myke bølger eller krøller. Med alle andre GHDer kan du lage mellomstore krøller. Men med dette kan man bare lage store bølger, siden platene er brede. De store bølgene er praktiske når du har ganske langt hår. Hvis du har skulderlengde, vil store bølger ikke se bra ut.
Jeg bruker den bare til å rette håret mitt og det gjør jobben perfekt. Den andre con er den såkalte handy beskyttelsesplaten vakt, som faller av veldig ofte. Hver gang jeg tar den ut av skapet, faller den av. Det er hovedsakelig fordi det er laget av hard plast og holder to plater sammen.
Det er ikke stramt og låser seg ikke. Så når du holder styleren, blir platene presset og vaktet løsner og faller av. Dette er ikke et problem med platina-versjonen. Den modellen har en silisiumbasert vakt og den holder platene sammen veldig bra.
Min hånd blir ikke sliten mens du bruker denne styleren. Bare ett lysbilde og håret er godt rettet. Det blir oppvarmet veldig raskt (rundt 15 sekunder eller så), og hele prosessen er også veldig rask og effektiv. Den beste delen er at dette kan brukes på alle spenninger, det være seg USA, Storbritannia, Europa eller India.
Den er også innlemmet med automatisk avstenging for å slå av styleren etter 30 minutter uten bruk. Dette er spesielt nyttig hvis du er fraværende. Ledningen er 2,7 m lang, som er mer enn nok til styling og beveger seg litt rundt. Jeg sørger for å bruke en varmebeskyttelse spray før hver bruk. Håret mitt forblir friksjonsfritt og rett til jeg vasker håret mitt igjen.
Image
Image

Pros av GHD V Gold Max Styler:

• 2 års garanti • Rask og enkel å bruke • Kan rette og skape store bølger • Varmebestandig beskyttelsesplatebeskyttelse • Universell spenning • Automatisk avstenging • 2,7 m svingekabel • Gjør håret skinnende, frizzfritt og rett

Ulemper med GHD V Gold Max Styler:

• Brede plater kan ikke skape mellomstore krøller • Beskyttelsesbeskyttelsen er løs

IMBB Rating: 4/5 Vil jeg anbefale GHD V Gold Max Styler? Ingenting kan slå GDH! Jeg vet at det er ganske dyrt sammenlignet med andre merker, men tro meg, resultatene er så fantastiske at du ikke vil omvende deg. Jeg vil definitivt anbefale denne modellen hvis du har tykt og langt hår. Du kan også bruke den på kort og tynt hår (som jeg gjør), men du kan ikke lage små eller mellomstore krøller.

GHD Platinum Professional Performance Styler GHD Gold Classic Styler Hair Straightener GHD Air Hair Drying Kit GHD Scarlet Deluxe Limited Edition Hair Straightener Veet Sensitive Precision Beauty Styler Braun FG 1100 Silk-épil Bikini Styler Trimmer Philips KeraShine High Performance Styler BHH777 / 20 Schwarzkopf Professional Taft Power Hair Lacquer Hair Styler

Anbefalt: